بهترین مارک ژل ابرو
نوشته شده توسط : آرامیس

به دنبال بهترین مارک ژل ابرو می گردید. ژلی ابرو محصولی است که به ابروها حالتی خوش فرم و پرپشت تر بدون اینکه به آن آسیبی وارد نماید می زند. ابروها تاثیر زیادی در زیبایی و آراستگی فرد دارند. این روزها با ترند شدن ابروهای پرپشت ژل های ابرو بیش از پیش طرفدار پیدا کرده اند. امروزه برند های زیادی شروع به تولید ژل حالت دهنده ابرو کرده اند به همین دلیل در این مقاله به بررسی بهترین مارک های ژل ابرو می پردازیم.

چه کسانی به ژل ابرو نیاز دارند ؟

همه افراد می توانند از ژل ابرو استفاده کنند. اما افرادی که دارای ویژگی های ذکر شده در پایین هستند. نیاز بیشتری به استفاده از ژل ابرو دارند :

  • کسانی که از مداد ابرو استفاده می کنند.
  • کسانی که میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو انجام می دهند.
  • ابروهای کم پشت یا ضخیم که به سرعت نامرتب می شوند.

بهترین برند ژل ابرو ایرانی و خارجی

از آنجایی که برندهای زیادی ژل ابرو تولید می کنند. در این بخش بهترین مارک ژل ابرو ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم :

ژل فیکساتور ابرو از برند سریتا

ژل فیکساتور ابرو سریتا مناسب افرادی است که تازه ابرو کاشته اند، ابروهای پرپشتی دارند، اگر ابروها بلند شده و تمایلی به کوتاه کردنشان ندارند و تمامی افرادی که نیاز به یک فیکساتور برای حالت دادن، تثبیت و لیفت موهای ابرو دارند.

ویژگیهای محصول

 

  • فیکس کردن حالت ابرو بدون ایجاد خشکی و حساسیت
  • تثبیت کننده 24 ساعته ابرو
  • حجم دهنده، حالت دهنده و لیفت موهای ابرو
  • حاوی پروویتامین ب 5، ویتامین ای و عصاره آلوئه ورا
  • آنتی اکسیدان
  • کاملا ایمن برای تمامی سنین
  • مناسب خانم ها و آقایان
  • فاقد تست حیوانی

ژل فیکساتور ابرو سریتا

برای خرید ژل فیکساتور ابرو از برند سریتا کلیک کنید.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو از برند نوت

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note این محصول دو در یک داشتن ظاهری بلند و عالی برای ابروهاست. این محصول امکان پر کردن و طراحی کردن و همچنین شانه کردن، حالت دادن و ثابت کردن ابروها را در دو مرحله آسان فراهم می کند. روغن دانه آفتاب گردان، روغن گردو و ویتامین E این محصول برای ریشه ابروها بسیاری مغذی است و علاوه بر این، به رشد ابروها کمک می کند.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note

برای خرید ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو از برند نوت کلیک کنید.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس

ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس با بافت ژله ای دارای حالت شفاف و فاقد رنگ است. این محصول حالت ابرو را ثابت نگاه می دارد و با فرمولاسیون ژله ای که دارد جلوه ای طبیعی به ابرو می دهد. بافت این ژل بسیار سبک است. ژل ابرو اسنس یکی از بهترین ژل ابرو های موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسب آن می تواند در انتخاب های شما برای خرید ژل ابرو قرار بگیرید.

برای خرید ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس کلیک کنید.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا حجم 5ml

ژل فیکساتور ابرو کالیستا برای کسانی که ابرو کاشته‌اند یا ابروهای پرپشتی دارند که حالت پذیر نیستند، انتخابی ایده آل است، زیرا اجازه می‌دهد به سرعت ضمن حالت دادن به ابروها و تثبیت آن‌ها، یک لیفت موهای ابرو نیز انجام دهید. این ژل فیکساتور ابرو غنی شده با عصاره بادام، عصاره کراتین و ویتامین B5 ابروها را تغذیه کرده و به آن‌ها مقاومت می‌بخشد.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا Callista 5ML برای ثابت نگه داشتن ابروها است که ماندگاری بالا داشته و قادر است به مدت طولانی، تارهای مو در ناحیه ابرو را مرتب نگه دارد. این محصول برند کالیستا حاوی عصاره بادام، کراتین و ویتامین B5 بوده و موهای ابرو را تغذیه و مقاوم می‌کند.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا برای کسانی که ابرو کاشته‌اند یا ابروهای پرپشتی دارند که حالت پذیر نیستند، انتخابی ایده آل است، زیرا اجازه می‌دهد به سرعت ضمن حالت دادن به ابروها و تثبیت آن‌ها، یک لیفت موهای ابرو نیز انجام دهید. این ژل فیکساتور ابرو غنی شده با عصاره بادام، عصاره کراتین و ویتامین B5 ابروها را تغذیه کرده و به آن‌ها مقاومت می‌بخشد.

وجود عصاره روغن بادام و ویتامین B5 در این محصول به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی، به تقویت موهای ابرو کمک کرده و آن‌ها را پرپشت می‌کند.
عصاره کراتین به عنوان یکی از پروتئین های ضروری برای سلامت مو نیز به شما کمک می‌کند ابروهای خود را تقویت کرده و از سلامت آن‌ها اطمینان یابید.
ترکیبات ژل فیکساتور ابرو به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن تثبیت ۲۴ ساعته ابروها، به آن‌ها حجم و حالت می‌دهد.
این محصول به صورت ژل و بی رنگ است و به راحتی توسط براش به ابروها منتقل شده و بلافاصله به آن‌ها فرم بخشیده و ثابت می‌کند.
بافت ژله ای و بی رنگ آن کمک می‌کند که این محصول آرایشی کالیستا برای خانم ها و آقایان قابل استفاده باشد.
ژل فیکساتور ابرو شیپ اند استایل کالیستا یک محصول آرایشی برای مرتب کردن و لیفت ابرو با ماندگاری ۲۴ ساعته است. در ادامه به سوالات پرتکرار درباره این محصول برند کالیستا پاسخ داده شده است.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا Callista 5ML

برای خرید ژل ابرو کالیستا کلیک کنید.

ژل ابرو قوی از برند نیکس

ژل ابرو قوی نیکس حالت ژله ای شفاف دارد و فاقد رنگ است. این محصول حالت ابرو را ثابت نگه می دارد و با فرمولاسیون ژله ای جلوه ای طبیعی به ابروها می دهد. ژل ابروی قوی نیکس برای خانم هایی که به دنبال ابروهایی یک دست هستند بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول ابروهای شما برای مدت طولانی فرم گرفته و مرتب می شوند.

خرید ابرو قوی از برند نیکس

برای خرید ابرو قوی از برند نیکس کلیک کنید.

شما می توانید تمام لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : بهترین مارک ژل ابرو





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: